8 tipp hogyan szerezz új pácienseket

Article02-c

A fogászati rendelők marketingje összetett feladat lehet, különösen, ha figyelmed sok más tényező között oszlik meg. A marketing szerepe könnyen háttérbe szorulhat a napi feladatok között. De ne feledjük, a marketing kulcsfontosságú a betegforgalom növelésében. 

Hogy elindulhass a megfelelő úton, itt van 8 bevált stratégia, amit használhatsz a saját rendelődben.

1.Ismerd meg a Pácienseidet:

Tudnunk kell, kikhez szólunk, mielőtt piacra lépnénk. Kutatással kell megbizonyosodnunk, hogy merre érdemes mennünk.

pl. Kik jönnek hozzánk?

Demográfiai adatok: kor, nem, jövedelem

Területi jellemzők: a régió egészségügyi profilja, táplálkozási szokások.

Google: a Barátod és Segítőtársad

A Google a rendelőnk legjobb barátja. A legfrissebb kutatások szerint a fogorvosoknak beérkező hívások több mint 40%-a a Goole– való keresésből származik. Ezen a területen kell tehát összpontosítanunk. Ha segítségre van szükség, ne habozz szakértőt keresni!

2.Készíts saját Weboldalt

Amit tarts szem előtt:

  • legyen mobilbarát
  • egyszerű navigáció
  • fotók a személyzetről
  • hívás és kapcsolatfelvétel
  • vélemények és ajánlások
  • SEO: segít a betegeknek megtalálni a weboldaladat.
  • Google Hirdetések – CPC: a CPC (kattintásenkénti fizetés) lehetővé teszi, hogy a rendelőnk linkjét megjelenítsük a keresésben. 

Jól célzott hirdetésekkel spórolhatunk.

3.Facebook

  • képek
  • heti bejegyzések
  • cselekvésre ösztönzés (hívás)
  • vélemények
  • szponzorált promóciók


Mindig válaszolj a véleményekre, kérdésekre függetlenül attól , hogy azok jók vagy rosszak

4.Instagram

Az Instagram, a fiatalabb közönség számára, tökéletes eszköz lehet olyan szolgáltatások promóciójára, mint a fogfehérítések vagy az esztétikai kezelések (pl fogpótlás).

5. Névjegykártyák

Ódivatúnak tűnhet, de ez is működik. A vizuális megjelenítés segít abban, hogy a betegek téged hívjanak fel.

6.Hírlevél

Egy havonta megjelenő e-hírlevél segíthet kapcsolatot tartani a betegekkel.

7.Nyugtasd meg a pácienseidet:

Az emberek nagy része fél a fogorvostól, mi pedig meg kell nyugtassuk őket.  Gyárts minél több pozitív tartalmat amivel hatást gyakorolhatsz a leendő páciensekre.

8.Képek,videók

  • rövid videók
  • bejelentkezések
  • viedós vélemények
  • GYIK
  • bizalomépítés

Következtetés

A legtöbb ötlet egyszerű és költséghatékony. A legjobb stratégia kiválasztásához mérlegelnünk kell a piaci helyzetet és a célcsoportot. 

Ne feledd, az egészséges fogak csodálatosak, de rendelőnknek egyedülállónak kell lennie.

Implantológiai Blog

Implantációs rendszereink

Megosztás: